No és el sol des d’on m’escrius el que em crema els ulls (L’estiu clavat)

No és el sol des d’on m’escrius el que em crema els ulls és la negror de la nit oberta, les portes infinites que no hi deixen entrar cap somni, només retalls de realitat que es barregen i ballen junts danses macabres. Vull dormir amb tu. Amb la teva mà dins la meva mà. Amb el teu cos calent cremant el meu cos calent. I no dir. I riure adormits. I deixar que les fades ens pentinin el coll, les cames, les pàgines dels llibres que encara hem d’obrir.

IMG_20151021_194128

© text i imatge: el dígraf del desitx

Deixa un comentari

