Callo dient-me (L’estiu clavat)

Callo dient-me. I si dic que m’engrapis el braç i em portis de passeig és que vull ser el passeig que em passeja mentre el desitjo, el passeig. I si dic que em mullis els cabells i m’enfonsis al mar verd és que vull ser el mar que em mulla mentre em fa ballar els cabells. I si dic que em miris és que vull ser els teus ulls mirant-me. I si dic que em deixis mirar de lluny la cridòria de la lluita silent que duc dins és que era això. Seguiré lluitant. Perquè no sé el silenci.

Callo dient-me

© text i imatge: el dígraf del desitx

Deixa un comentari

