Tornar al poble després de tants i masses anys (L’estiu clavat)

Tornar al poble després de tants i masses anys i no saber-lo en la seva grandesa, però reconèixer-lo en cada petita cosa. Sí, els graons on un dia m’hi mirava els dits dels peus, descotxats sobre les sandàlies noves. Sí, les portes de les velles que reien en veure’m arribar i m’omplien de petons que jo no volia perquè tenien pèls a la cara. Sí, el mur on anava a veure les barques llunyes. Sí, l’escala. Sí, el poema que no sabia que diria. Sí, la muntanya buida. Sí, el cel. Sí, el tros de cel tan meu entre les cases que un dia veia grans i avui em semblen de fireta.

Tornar al poble després de tants i masses anys

© text i imatge: el dígraf del desitx

Deixa un comentari

